INFLUENCER – KTO TO JEST
Jak się wybić

Influencer – kto to jest, ile zarabia i jak nim zostać.

W mediach społecznościowych coraz częściej możesz się spotkać z określeniem ,,influencer”. Ludzie chcąc dowiedzieć się czegoś więcej, wpisują w internecie influencer kto to? Słowo influencer jest stosunkowo młode i odnosi się ono do osób, które cieszą się dużą popularnością w świecie online. Dzięki tej popularności mają możliwość wpływania na innych oraz na podejmowane przez nich decyzje. Influencerzy w przemyślany sposób budują wokół siebie grono lojalnych odbiorców, z którymi łączą ich wspólne zainteresowania i (mniej lub bardziej) autentyczne relacje. Dlatego coraz silnie zaznacza się ich obecność w świecie mediów, reklamy i marketingu – przynosząc influenc erom konkretne dochody z tego tytułu.

kim jest influencer

Chcesz wykorzystać swoją popularność w mediach społecznościowych i dowiedzieć się jak zostać influencerem? Przeczytaj nasz poradnik, z którego dowiesz się kto to jest jest influencer i jak nim zostać. Zdradzimy Ci też konkretne zarobki, na jakie możesz liczyć w tym zawodzie. Firmy interesujące się influencer marketingiem, również powinny znaleźć coś dla siebie. Poruszamy kwestię rozliczania się, podatków i wiele więcej. Podpowiemy, których polskich influencerów warto obserwować, na etapie poszukiwania swojego własnego stylu.

influencer kto to

1. Influencer kto to jest

Ile zarabiają influencerzy

2. Ile zarabiają influencerzy

Czym zajmują się influencerzy

3. Czym zajmują się influencerzy

Lista najpopularniejszych polskich influencerów

4. Lista najpopularniejszych polskich influencerów

Jak zostać influencerem

5. Jak zostać influencerem

Jak wygląda współpraca z influencerami

6. Jak wygląda współpraca z influencerami

Influencer kto to i jaka jest definicja tego słowa

Precyzyjne podanie definicji tego pojęcia, wymaga odwołania się do klasyka, jakim jest Słownik Języka Polskiego. Zgodnie z nim influencerem jest osoba, która zdobywa popularność w Internecie i korzysta ze swojej sławy, wpływając na swoich widzów/czytelników, ich światopogląd, gust etc. Zatem odpowiadając na pytanie Influencer kto to, określenie to można więc odnieść do osoby wpływowej, która może oddziaływać na decyzje lub opinie innych.

Kto to jest influencerInfluencer w szerszym rozumieniu

Taka interpretacja określenia ,,influencer” sprawia jednak, że każdy, kto wpływa na innych może się tak nazywać. Dlatego tak ważna jest też szersza interpretacja tego pojęcia. Wtedy to osobę influencera łączy trwała relacja z masowymi odbiorcami, którzy dość mocno się z nim identyfikują. Stąd wynika, że influencer wykorzystuje swoje opinie i poglądy do umiejętnego oddziaływania na zgromadzoną wokół siebie społeczność. W pewnym sensie łączy on w sobie cechy przywódcy i lidera opinii. Można więc przyjąć, że influencerzy to osoby, które prowadzą bloga, vloga, profil na Facebooku, Instagramie, Snapchacie, Youtube lub innym serwisie społecznościowym, a zgromadzona wokół nich społeczność liczy co najmniej kilkaset osób.

social media influencer

Influencerzy w mediach społecznościowych

Jeśli traktujesz poważnie swoją karierę jako influencer, warto rozwijać się w dziedzinie, w której jesteś ekspertem. Wpływanie na opinie Twoich odbiorców przyjdzie Ci wtedy niejako mimochodem. Inną kategorią influencerów są oczywiście osoby publiczne, takie jak aktorzy, sportowcy czy dziennikarze. Im możliwości wpływanie na innych sięgają często znacznie dalej, niż u blogera czy posiadacza konta na Youtube. Gdzie możesz zatem promować swoją obecność w mediach społecznościowych? Do wyboru masz chociażby Instagram, Facebook, Snapchat, Pinterest czy prywatny blog. Dobrym posunięciem będzie też publikowanie angażujących treści w kilku serwisach, jednak w taki sposób, by nie powielać tych samych informacji.

Ile zarabiają influencerzy


Odpowiedzieliśmy już na pytanie influencer kto to jednak ile może taka osoba zarobić? Jesteście ciekawi czy influencerzy w polsce to już milionerzy, a może jest to dopiero możliwe w USA?
W każdym razie po przeczytaniu tego fragmentu z pewnością zainteresujecie się jak zostać influencerem ponieważ zarobki są aż tak dobre!

zarobki influencerów

Ile zarabiają influencerzy w Polsce i za granicą?

Zastanawiasz się – ile zarabia influencer? Wiele osób stara się znaleźć konkretną odpowiedź na to pytanie. Wraz z rozwojem influencer marketingu, bazującego właśnie na popularności tych internetowych twórców – zainteresowanie influencerami wzrasta. Co ciekawe, niewielu influencerów posiada cennik, w tradycyjnym rozumieniu tego słowa, a na ostateczną cenę współpracy może wpływać kilka ważnych czynników. Poznaj najważniejsze z nich.

ile zarabiają influencerzy

Zasięg oddziaływania

Firmy, które decydują się na współpracę barterową z youtuberami czy blogerami o szerokim zasięgu, mogą być zaskoczone wysokością wyceny, jaką otrzymają od influencera. Bardzo często w całym procesie pośredniczy agencja, działająca w imieniu danej osoby. Jeśli konkretny produkt lub usługa nie będą wystarczająco atrakcyjne dla twórcy, możliwość współpracy w zamian za produkt jest raczej znikoma. Zasięg i profesjonalizm influencera, to czynniki, które mają największy wpływ na wycenę współpracy.

zasięgi influencerów

 

Rodzaj aktywności

Współpraca z influencerami może przybierać rozmaite formy. Może się rozpocząć od pojedynczego lokowania produktu na zdjęciu, unboxingu produktów na YouTube, przez dokładną recenzję produktu czy przeprowadzenie konkursu dla obserwatorów na Instagramie, aż po bardziej złożone akcje promocyjne: udział w konferencji lub wyjeździe, użyczenie swojego wizerunku marce oraz stworzenie cyklu wpisów. Znaczna część influencerów dopiero na podstawie otrzymanego od firmy brie fu, jest w stanie zaproponować dokładny plan aktywności na swoim kanale oraz wartość takiej współpracy.

dlaczego warto współpracować z influencerem

Długość kontraktów influencerów

Na rozmaitych eventach branżowych influencerzy często podkreślają, że najbardziej odpowiada im długotrwała współpraca z markami. Decydując się na taki model, firma również może wynegocjować dużo korzystniejsze stawki za poszczególne działania promocyjne. Zwolenniczkami długotrwałej współpracy są m.in. Fashionelka promująca sklep internetowy Domodi czy Jason Hunt, biorący udział w programie partnerskim porównywarki Ceneo.

influencer maketing w polsce

Kanał promocji

Cena zależy także od kanału, na którym ma pojawić się promocja marki. Rzecz jasna nie ma tutaj stałej reguły i może się czasem okazać, że np. reklama na Instagramie u danego influencera, wyniesie więcej, niż na blogu innego o zbliżonym zasięgu.

Dokonując zestawienia kilkuset ofert otrzymanych od influncerów można przy tym zauważyć, że najwyższych wynagrodzeń oczekują promotorzy na Youtube, z dużą ilością subskrybentów. Na kolejnym miejscu znalazły się stawki blogerów za wpis dotyczący produktu, opatrzony profesjonalną sesją zdjęciową. Z kolei niższe ceny oferują oni za wpis bez dodatkowych zdjęć z produktem bądź artykuł, w którym produkt pojawia się jedynie jako wzmianka wśród innych poruszanych tematów.

influencer marketing a youtuberzy

Zarobki w social media

Jeśli chodzi o social media jako takie, stawki za współpracę na Instagramie, Facebooku czy Snapchacie są zazwyczaj niższe, niż ma to miejsce na blogu lub kanale YouTube. Zamieszczenie jednego zdjęcia bądź wpisu wymaga przecież od influencera mniejszego nakładu pracy niż nagranie i profesjonalny montaż wideo czy przygotowanie obszernego, wyczerpującego temat – artykułu.

średnie stawki za wpis sposnsorowany

Marka

Na wysokość kosztów współpracy z influencerem może wpłynąć także specyfika promowanego produktu czy usługi, lub też niszowy wizerunek samej firmy.

W influencer marketingu (pojmowanym nieco szerzej) produkt często jest odrzucany ze względu na opinię twórcy i politykę prowadzenia bloga czy vloga. Składniki produktu, wizerunek marki czy określona branża, mogą zadecydować o tym, że influencer zwyczajnie nie będzie chciał włączyć się w kampanię. Cena za promocję może okazać się jednak niższa dla produktu, z którym twórca się utożsamia i na co dzień go używa. Nie potrzebuje bowiem całego scenariusza działań, a pomysły na kampanię są często zaczerpnięte prosto z życia. Ma to również wpływ na autentyczność w odbiorze całej promocji i udziału influencera w budowaniu społecznego odbioru marki.

źródła pozyskiwania klientów

Niejednolite stawki w przypadku firm

Niektóre firmy już na starcie współpracy muszą liczyć się z wyższymi oczekiwaniami co do stawek. Przykładem są marki motoryzacyjne oraz technologiczne. Influencerzy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że jedna informacja o tym, że korzystają z komputera danej marki lub jeżdżą określonym samochodem – z pewnością wykluczy na dłużej możliwość współpracy z konkurencyjnymi markami. Chętniej decydują się zatem na działania z klientem, który zakłada długotrwałą współpracę i dysponuje sporym budżetem. Takich inwestycji nie boi się chociażby marka Huawei, promowana przez duet Roberta i Anny Lewandowskich.

zarobki influencerów

Polityka influencera

W przeciwieństwie do większości mediów tradycyjnych i istniejących od lat portali internetowych, w których na cennik wpływa głównie zasięg i tematyka, w przypadku blogów lub social mediów – duże znaczenie dla wyceny ma indywidualne podejście influencera.

Być może z założenia angażuje się on tylko w długoterminowe współprace. Może ze względu na niszową tematykę bloga lub kanału – nie współpracował dotychczas z firmami i będzie bardziej skłonny przeprowadzić działania promocyjne za stawkę proponowaną przez markę. Być może też w ogóle nie podejmuje współpracy komercyjnej, jednak zgodzi się na przeprowadzenie kampanii społecznej?

influencer zarobki

Przeciętne stawki influencerów

Dość precyzyjne (choć nie do końca aktualne) dane na ten temat zawiera raport firmy BLOGmedia z 2017 r. Wśród ponad 400 przebadanych blogerów i vlogerów, niemal połowa z nich zamieszcza wpisy sponsorowane. Średnią stawkę za taki wpis w mediach społecznościowych wyliczono na 700 zł, a za post na blogu ponad 1850 zł. Za taką średnią kryje się jednak ogromna rozpiętość wynagrodzeń – w zależności od zasięgu danego kanału, mierzonego liczbą followersów oraz ich aktywnością. W wypadku mikroinfluencerów to kilkaset złotych, do tysiąca. Gdy strona odwiedzana jest przynajmniej pół miliona razy w miesiącu, post ma średnią ponad 4 tys. zł. A ile zarabiają influencerzy z milionami odsłon – można się zaledwie domyślać. A dla porównania: stawki amerykańskich czy brytyjskich influencerów sięgają 50-70 tys. dolarów lub funtów za post!

Czym zajmują się influencerzy


To fakt, że influencerzy zarabiają bardzo dobrze jednak czy wiesz co tak naprawdę robią? Dlaczego firmy godzą się płacić aż takie pieniądze za filmik lub opinię twórcy.
Jeżeli dalej szukasz informacji jak zostać influencerem być może ta sekcja ochłodzi Twój zapał. Influencerzy wykonują często szereg działań ciężko pracując na wysoką popularność w mediach.

Czym zajmują się influencerzy

Czym zajmują się influencerzy?

Co możesz zrobić dla promocji danej marki, będąc influencerem? Jak już wcześniej wspomniano, opcji jest wiele. Tak naprawdę ogranicza Cię wyłącznie Twoja kreatywność i pomysł firmy na współpracę z Tobą. Możesz zatem publikować artykuły sponsorowane na blogu, posty na social media, umieścić reklamy banerowe na stronie, publikować gościnny post na blogu wybranej firmy, uczestniczyć w spotkaniach w realu czy eventach.

jak szukać firm do współpracy

Jak znaleźć markę do współpracy

W przypadku działalności internetowej ustalasz z marką kiedy, na jaką ilość znaków i w jakiej formie pojawią się dane posty czy artykuły. Promocję można przenieść na działania offline, zwłaszcza gdy Twoja aktywność jest też stacjonarna. Warto wtedy organizować spotkanie czy serię spotkań z marką i jej produktami lub event na większą skalę. Pamiętaj, by śledzić na bieżąco, to co dzieje się na profilach Twojej współpracującej marki. Być z nią w stałym kontakcie, aby móc na bieżąco dostosowywać działania promocyjne.

influencerzy na swiecie

Deadline – Czas na wykonanie pracy

Nie pozwól sobie narzucić nierealnych deadlinów, kiepskich warunków współpracy barterowej czy niskobudżetowej kampanii na wielu kanałach w social mediach. Zabiegaj o partnerskie relacje, które budują również Twoją reputację w przyszłości.

czym zajmują się influencerzy

Lista najpopularniejszych polskich influencerów

Zastanawiasz się, którzy Polacy cieszą się największą popularnością w social mediach? Rankingi influencerów są przygotowywane dla poszczególnych serwisów, dlatego wyniki w każdym z nich mogą się między sobą różnić. W naszym poradniku przeanalizowaliśmy zasięgi instagramowych influencerów, ponieważ naszym zdaniem ten serwis rozwija się najszybciej, dając duże możliwości zarobkowe. Przygotowane zestawienie powstało w oparciu o serwis InstaWiki, który dysponuje aktualnymi danymi o ilości obserwatorów dla najpopularniejszych profili. Nasz ranking przedstawia się następująco:

ranking influencerów

  1. Robert Lewandowski (@_rl9) 14,3 mln
  2. Anna Lewandowska (@annalewandowskahpba) 2,2 mln
  3. Wojciech Szczęsny (@wojciech.szczesny1) 2,1 mln
  4. Veronica Bielik (@veronicabielik) 1,7 mln
  5. Ewa Chodakowska (@chodakowskaewa) 1,5 mln
  6. Stuart Kluz – Burton (@stuuburton) 1,5 mln
  7. Angelika Mucha (@littlemonster96) 1,4 mln
  8. Joanna Krupa (@joannakrupa) 1,4 mln
  9. Ewa Grzelakowska – Kostoglu (@redlipstockmonster) 1,4 mln
  10. Marita Sürma (Majewska) (@deynn) 1,2 mln

Na dalszych miejscach uplasowali się: Joanna Jędrzejczyk, Julia Kuczyńska, Blowek, JDrabowsky, Fit Lovers, Joanna Kuchta, Claudia Sulewski, Abstrachuje TV oraz Anja Rubik. Każdy z wymienionych tutaj influencerów osiąga zawrotną liczbę ponad 1 mln obserwatorów na Instagramie.

Jak zostać influencerem


Na pewno praca influencera jest ciekawa. Ponadto wysokie zarobki, rozpoznawalność czy rzesze fanów to tylko kilka atutów z bycia influencerem.
W rezultacie coraz częściej pada pytanie jak zostać influencerem? W związku z tym przygotowaliśmy krótki poradnik co zrobić by stać się jednym z nich.

Jak zostać influencerem

Jak zostać influencerem?

W jaki sposób możesz zwiększyć swój zasięg online, który jednocześnie może przełożyć się na odbiór Twojej marki i pozwoli budować jej szerszą świadomość? Poznaj 4 rekomendowane przez nas sposoby, które mogą Ci w tym pomóc. Dowiedz się, jak zostać rozpoznawalnym influencerem.

jak zostać influencerem

Daj się znaleźć

Aby zostać influencerem, musisz systematycznie budować swoją aktywnym online. Wydaje Ci się, że już o tym wiesz? Jednak by być rozpoznawalnym influencerem, nie możesz tego pominąć. Bogaty wybór mediów, w których możesz publikować i budować swoją społeczność – zdecydowanie Ci to zadanie ułatwiają.

oferty dla influencerów

Bierz aktywny udział w ważnych konwersacjach na różnych platformach. Zamieszczaj swoje wpisy i zawsze odpowiadaj na otrzymane komentarze. Instagram, Snapchat, Twitter, LinkedIn czy Facebook to platformy, gdzie każdego dnia trzeba być obecnym i się udzielać. Do tego dochodzi też szereg innych miejsc w Internecie, gdzie akurat z uwagi na charakter Twojej działalności nie powinno Cię zabraknąć.

Postaraj się o to, żeby łatwo można było Cię znaleźć w sieci. W tym celu zamieść przyciski z odnośnikami do swoich profili w social media – na Twojej stronie i blogu oraz na poszczególnych profilach. To pozwoli Twoim odbiorcom z łatwością nawiązywać kontakt z Tobą, w ramach wybranego przez nich medium społecznościowego.

influencerzy

Najpopularniejsze hashtagi

Twoja obecność w mediach społecznościowych to jedna kwestia. Kluczową rolę odgrywa także skuteczność w docieraniu do odbiorców i ciągłym powiększaniu ich grona. Publikując swoje treści w popularnych kanałach, pomocne okaże się dla Ciebie dodawanie hashtagów do poszczególnych wpisów.

Dlaczego jest to aż takie ważne? Stosowanie odpowiednich hashtagów pozwala znacznie zwiększyć zasięg wpisu, ponieważ ułatwia odbiorcom wyszukiwanie interesujących treści. Oznacza to, że Twój wpis może on trafić większej liczby osób, które z posta dowiedzą się więcej na temat Ciebie lub Twoich produktów czy też usług. Tym samym udaje Ci się zwiększyć rozmiary Twojego grona docelowych odbiorców.

wyszukiwanie najpopularniejszych hashtagów

Śledź newsy branżowe

Jeżeli faktycznie chcesz, by postrzegano Cię jako influencera, musisz pokazać, że jesteś na bieżąco. Nie tylko z aktualnymi wydarzeniami wynikającymi bezpośrednio z Twojej działalności. Ważne jest też, aby odbierano Cię jako rzetelne źródło informacji dla Twoich obserwatorów. W tym celu czytaj, przeglądać, sprawdzaj i porównuj. Nie pozwól sobie na jakiekolwiek zaległości.

Skąd możesz jednak czerpać potrzebne Ci informacje, skoro codziennie zalewa Cię olbrzymia fala newsów? Jak wybrać spośród nich te, które są warte Twojej uwagi? Na szczęście istnieje możliwość śledzenia konkretnych tematów. Z pomocą przychodzą bezpłatne narzędzia, które przeszukają za Ciebie Internet i znajdą interesujące Cię wątki. Warto zwrócić uwagę na:

  • Google Alerts– program bardzo prosty w obsłudze, w którym wystarczy jedynie ustawić dla siebie odpowiednie powiadomienia,
  • Brand24– zgromadzi wszystkie informacje z Internetu i social mediów na konkretny temat,
  • BuzzSumo– pokazuje Ci dane rodzaje treści, które cieszą się największym zainteresowaniem.

śledzenie trendów branżowych

O czym musisz pamiętać jako influencer?

Aby móc się w przyszłości pochwalić popularnością, która przynosi Ci konkretne dochody – musisz publikować regularnie i rzeczowo. Systematyczna aktywność w mediach społecznościowych pozwoli Ci na ciągłe zwiększanie zasięgów. Pamiętaj, że bycie rozpoznawalnym to coś więcej niż publikowanie zdjęć. To ciężka praca nad marketingiem, aby Twoja marka mogła się ciągle rozwijać. Wpływowi influencerzy muszą być na bieżąco ze wszystkimi newsami w swojej branży. Dlatego większość z nich na pewnym etapie swojej działalności decyduje się na skorzystanie ze wsparcia profesjonalnych agencji.

Jak wygląda współpraca z influencerami


Ta część będzie szczególnie pomocna firmom chcącym zatrudnić influencera. Zobacz na co zwracać uwagę przy wyborze influencerów. Jakie są aktualne stawki za wpis sponsorowany i czy lepsze jest rozliczenie barterowe czy gotówka/przelew.

Jak zostać influencerem

Jak wygląda współpraca z influencerem?

Na pytanie – co ma bezpośredni wpływ na sukces we współpracy z influencerami, nie sposób udzielić jednoznacznej odpowiedzi. Bardzo dużo zależy od oczekiwań każdej ze stron, które należy określić jeszcze przed rozpoczęciem działań. Dlatego szczególnie ważne jest zdefiniowanie celów, jakie ma realizować kampania promocyjna.

na co patrzeć przy wyborze influencera

Jednym z najważniejszych elementów, decydujących o udanej kampanii jest znalezienie odpowiedniego influencera. Efektem dobrze zrealizowanej promocji – powinna być długofalowa współpraca, podczas której pozostaje się w stałym kontakcie z influencerem, przez cały okres trwania kampanii. Wpływ wyboru influencera na sukces kampania wydaje się co prawda oczywisty, Jednak na co warto zwrócić uwagę? Z pewnością trzeba dobrze przeanalizować grupę docelową, wiarygodność influencera oraz stopień zaangażowania jego fanów. Tylko w takiej sytuacji można mówić o udanej współpracy.

jak wygląda współpraca z influencerami

Cennik influencera

Znalezienie szczegółowego cennika influencera to nie lada wyzwanie. Z pozoru najłatwiej powinno być z blogerami, którzy w zakładce ,,Współpraca” powinni posiadać przykładowe stawki za kampanię lub orientacyjne widełki cenowe. Niestety nadal nie jest to dla nich opłacalna, a co za tym idzie – również popularna praktyka.

lokowanie produktu na blogu i youtube

Jednej z blogerek, Agnieszce Skupieńskiej, autorce bloga To Się Opłaca, udało się ustalić bardziej szczegółowe dane. Według podanych przez nią informacji tylko około 5% blogerów decyduje się na ujawnienie stawek na swoich stronach. Jeszcze gorzej sytuacja ta wygląda w przypadku youtuberów czy twórców social media. Wycenę można od nich otrzymać wyłącznie mailowo. Często jednak na odpowiedź od influencera trzeba czekać kilka dni, a nawet tygodni. Jednak żeby dokładnie wycenił współpracę, należy przedstawić szczegóły planowanej kampanii z udziałem danej osoby.

jak rozliczyć się z influencerem

Aby zatem uniknąć wysyłania setek wiadomości  z prośbą o wycenę kampanii – można skorzystać z jednej sprawdzonej platformy do współpracy z influencerami. Niestety w bazach platform nie są dostępne dokładne oferty od wszystkich twórców. Część z nich ustala przedziały cenowe, a część wycenia kampanię dopiero po otrzymaniu briefu od firmy zainteresowanej współpracą. Wiele platform dodatkowo prezentowane uśrednione stawki za poszczególne oferty, aby można było z wyprzedzeniem ocenić zakładany budżet kampanii.

ile zarabia youtuber

Niebezpieczny trend – patoinfluencer

Mianem patoinfluencerki określiła się swojego czasu Marta Linkiewicz, ,,gwiazda” skandalu z udziałem grupy Rae Sremmurd. Po warszawskim koncercie zespołu w listopadzie 2015 roku, Linkiewicz wraz z koleżanką, zdawały relację z intymnego spotkania z raperami. Od tamtej pory w swoich filmikach wrzucanych do sieci, celebrytka znana na Instagramie jako @linkimaster – chwali się nieustannym imprezowaniem. Nie brakuje tam alkoholu i narkotyków, a sama influencerka jest znana z bardzo ciętego języka.

patostreamy

Zjawisko patostreamerów, nazywanych też patoinfluencerami, stale zyskuje na popularności. Osoby, które publikują tego rodzaju treści – koncentrują się wokół przemocy i wulgarności. Często też działają niemal na granicy prawa, aby wzbudzać silne emocje u swoich odbiorców. Patoinfluencerzy budują swoją popularność na wulgarnych, wręcz poniżających materiałach. Nagrywają je niejednokrotnie pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających. Ich oglądalność, przekłada się bezpośrednio na wysokie dochody z tego tytułu.

patoinfluencerzy niebezpieczny trend

Chcesz zostać influencerem?

Zaczynasz budować swoją pozycję w social mediach? Z początku bardzo trudno będzie Ci osiągnąć zadowalające zasięgi, szczególnie jeśli liczysz na efekty z dnia na dzień. Początkujący Influencerzy na starcie swojej kariery powinni skupić się na regularnych wpisach i budowaniu lojalnej grupy odbiorców. Z pewnością wraz z poniesionymi nakładami pracy, zasięg Twojego profilu stale będzie wzrastać. Przy odrobienie szczęścia każdy ma szansę zaistnieć w social mediach i zostać popularnym influencerem. Zaglądaj na nasz portal regularnie, a dowiesz się wielu przydatnych informacji, które pomogą Ci stać się rozpoznawalnym influencerem. Mamy nadzieje że teraz już wiesz jak zostać influencerem a lektura tego poradnika to ważny krok na drodze to Twojej kariery!

Influencer – kto to jest, ile zarabia i jak nim zostać.
Ocena 5 z: 2